انتقال ۵۰ تن نخاله ساختمانی شهرک خاوران به نخاله‌گاه غرب تبریز

شهردار منطقه ۹ تبریز از انتقال ۵۰ تن نخاله ساختمانی توسط ۱۰۰ بار کمپرسی به نخاله‌گاه غرب کلان شهر تبریز خبر داد.

اکبر دنیادوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم طرح بزرگ نخاله‌برداری و پاکسازی زمین‌های بایر شهرک خاوران اظهار کرد: شهرک خاوران به‌عنوان یک شهرک نوین در تبریز، از قطعات بایر و بدون ساخت‌وساز بسیاری برخوردار است، بیشترین موارد رهاسازی غیرقانونی شبانه زباله و نخاله‌های ساختمانی و آلوده‌سازی زیست‌محیط و منظر شهری در این قطعات خالی و بایر اتفاق می‌افتد.

وی افزود: از این رو شهرداری منطقه ۹ تبریز، طرح پاکسازی و نخاله‌برداری زمین‌های بایر شهرک خاوران را از اول اردیبهشت به اجرا درآورده است.

شهردار منطقه ۹ تبریز ادامه داد: اکیپ‌های خدماتی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه، طی ۸ روز گذشته، توانستند ۵۰۰۰ متر مربع قطعه بایر را از وجود ۵۰ تن نخاله ساختمانی پاکسازی کنند.

دنیادوست در ادامه اذعان کرد: کار انتقال ۵۰ تن نخاله ساختمانی توسط ۱۰۰ بار کمپرسی به غرب کلان شهر تبریز و نخاله‌گاه غرب تبریز به انجام رسیده است.

وی افزود: این طرح مؤثر در پاکسازی سطح شهرک خاوران از آلاینده‌های زیست محیطی و مخرب سیما و منظر شهری این شهرک، با تلاش اکیپ‌های خدماتی و مدیریت بحران منطقه با هدف برخورداری ساکنان این محدوده از نعمت زندگی در محیطی پاک و سالم همچنان ادامه خواهد یافت، اما روشن است که این طرح زیست‌محیطی بزرگ، بدون همکاری و مشارکت ساکنان منطقه امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر 754587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.