۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
برگزاری جشن «مثل ستاره» در اراک

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت جشن «مثل ستاره» و ویژه دختران سرزمین آفتاب در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی شهردار اراک عصر _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت _در حاشیه برگزاری این جشن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقبال از این جشن به حدی بود که جمعیت حاضر در ورزشگاه از ظرفیت آن فراتر رفت که این نشان از علاقمندی مردم به برنامه‌های شاد دارد.

وی افزود: جشن بزرگ مثل ستاره فرصتی برای تجلیل از مقام شامخ دختران و ترویج فرهنگ تکریم و احترام به آنان است.

شهردار اراک تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت، سلسله جشن‌های دهه کرامت با عنوان «کرامت محله» را طی ۱۰ روز در ۲۰ محله شهر اراک آغاز کرده که خوشبختانه با عشق و علاقه مردم نسبت به ائمه اطهار (ع)، این جشن‌ها با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه است.

محمودی اضافه کرد: استقبال از برگزاری جشن «مثل ستاره» فراتر از انتظار و تصور ما بود و این موضوع نشان می‌دهد که شهروندان اراکی نیازمند نشاط اجتماعی و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و جشن‌ها در اعیاد مختلف ادامه داد: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برگزار می‌شود.

شهردار اراک اظهار کرد: شهرداری امسال تدابیر ویژه برای افزایش نشاط اجتماعی اندیشیده و بخشی از اعتبارات را به این بخش اختصاص داده است.

ایجاد نشاط اجتماعی برای داشتن جامعه‌ای پویا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک هم گفت: شادی و نشاط یکی از احساسات ریشه‌ای مثبت و از ضروری‌ترین خواسته‌های فطری و نیازهای روانی انسان است که نقش تعیین کننده‌ای در تأمین سلامت فرد و جامعه دارد.

داوود قربانی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی در این شهر برای شهرداری یک تکلیف است اظهار کرد: فعال و پویا بودن یک جامعه و خلاق و پرتلاش بودن شهروندان از مصادیق نشاط اجتماعی است.

وی افزود: اقدامات شهرداری در برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه نشاط اجتماعی جای قدردانی دارد و باید هر روز افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک با بیان اینکه جامعه غمگین و در سکون هرگز نمی‌تواند به پیشرفت برسد تصریح کرد: بدون شک تنها با ایجاد عزت‌نفس و رضایت است که می‌توان جامعه را به تکاپو واداشت و در مسیر توسعه انداخت و همه اینها تنها با برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی میسر می‌شود.

قربانی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی برای داشتن جامعه‌ای پویا و شهری توسعه‌یافته از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی اظهار کرد: نشاط اجتماعی بزرگ‌ترین سهم را در بهبود روابط مختلف در زندگی افراد و پیشرفت و توسعه یک شهر ایفا می‌کند.

به گزارش ایمنا، در جشن مثل ستاره هنرمندانی از جمله امیر تاجیک، مهران رجبی، حامد سلطانی و عبدالرضا هلالی به اجرای برنامه پرداختند.

از دیگر برنامه‌های این جشن حضور پرچم و خادمان حرم رضوی، اجرای گروه‌های سرود استانی بود.

برگزاری جشن «مثل ستاره» در اراک

کد خبر 754262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.