توزیع و اجرای ۱۶۰ تن آسفالت در خیابان های فلسطین و جهانگیری اراک

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک ازتوزیع و اجرای ۱۶۰ تن آسفالت و ۱۵۰ متر جدولگذاری در خیابان های فلسطین و جهانگیری خبر داد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات احداث و اجرای شبکه هدایت آب‌های سطحی در راستای پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در معابر سطح شهر در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا مشکل آب‌گرفتگی های انتهای خیابان داوران، با ترمیم و اصلاح ۳۰ متر از جداول نهری رفع شد.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر شهری، در روزهای اخیر اجرا و توزیع ۱۶۰ تن آسفالت و ۱۵۰ متر جدول گذاری در خیابان‌های فلسطین و جهانگیری عملیاتی شده است.

حبیبی درباره سایر اقدامات صورت گرفته در محله داوران توسط عوامل اجرایی منطقه، به اجرای عملیات بتن‌ریزی اطراف لوله گاز داخل رودخانه برای ایمن سازی و رفع خطر، با همکاری ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه عملیات جدول گذاری در راستای ضرورت و توجه به مسائل عمرانی شهر، انجام می‌گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های هدایت دفع آب‌های سطحی و سیلاب را در دستور کار قرار داد، که در همین راستا عوامل اجرایی منطقه طی چند روز گذشته بیش از ۱۵۰ متر طول جدول نهری، کانیوو، عرضی در خیابان‌های فلسطین و جهانگیری اجرایی و عملیاتی کرده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: عملیات پخش و توزیع آسفالت با هدف ترمیم، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر ادامه دارد و امیدواریم تا آخر سال معابر بیشتری در سطح شهر تحت پوشش آسفالت قرار گیرد.

کد خبر 754204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام بر آقایان مسول یک خواهش ازتون دارم خیابان داوران از ۴ راه خیبر تا سر داوران لاینی که از ته داوران می آیید سر داوران اسفالتش واقعا خراب شده همش ترک ترک ماشین صفر اگه داشته باشه وقتی توی اون خیابان حرکت میکنی صدای کمکات میخاد سرتو ببره همش ترق ترق می‌کن.خواهشن این مسیر رو هم برای تعمییر توی دستور کا قرار بدین.
  • مرتضی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام بر آقایان مسول واقعا یسری از خیابان‌های اراک همش شده ترک ترک وقتی با ماشین میری صدای کمک‌های ماشین در میاد از رانندگی بیزار میشه آدم خواهشن یک دستی به سرو گوش خیابان‌های اراک بزنید ممنون میشم.