درمانگاه تخصصی بوعلی چادگان به بهره‌برداری رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: درمانگاه تخصصی بوعلی چادگان به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بهره‌برداری رسید و این موضوع یکی از دغدغه‌های طولانی مدت مردم شهرستان چادگان بود.

شاهین شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: در چنین روزهای پربرکتی خدمت مردم شریف شهرستان چادگان هستیم و ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این منطقه افتتاح پروژه درمانگاه تخصصی بوعلی چادگان است.

وی افزود: این قسمت از بیمارستان بوعلی چادگان به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از دغدغه‌های طولانی مدت مردم شهرستان چادگان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما این بود که استاندارهای یک بیمارستان برای این منطقه تأمین شود و متخصصین بیشتری را برای این شهرستان در نظر بگیریم.

شیرانی گفت: پروژه‌های دیگری هم در زمینه بهداشت داریم که با همکاری دولت و دانشگاه علوم پزشکی و مردم در روستاها به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم روستاها هم بتوانند از استانداردهای لازم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یکی از پیگیری‌های ما با وزارت بهداشت، بحث سی تی اسکن بیمارستان بوعلی چادگان است تا از تعداد بیماران اعزامی این شهرستان به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها کاسته شود و در این راستا در صدد هستیم که ساختمان سی تی اسکن بیمارستان چادگان در سال جاری تکمیل شود.

کد خبر 754187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.