توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی میان مددجویان تهرانی در سال ۱۴۰۲

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسین فتح‌آبادی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌_ در جمع اصحاب رسانه با ارائه گزارشی از عملکرد ارتقای شاخص‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با اجرای طرح‌های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت در قالب بهداشت دهان و دندان، پایش سلامت، آموزش‌های ارتقای بهداشتی و غربالگری از خدمات ارتقای شاخص‌های بهداشتی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا نیز سال گذشته ۱۳۴۰ خانوار تحت حمایت از آزمایش‌های غربالگری در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی بهره مند شدند، همچنین با هم افزایی و کمک خیران بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی در سال ۱۴۰۲ میان مددجویان استان تهران توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: توزیع بالغ بر ۵۷۰۰ بسته اقلام بهداشتی میان خانواده‌ها تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد به جامعه هدف تحت حمایت است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان تهران با ارائه خدمات بهداشتی به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان گروه هدف موفق شد رتبه برتر را در سرفصل ارتقای شاخص‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۲ کسب کند.

فتح‌آبادی با اشاره به اهمیت ارتقای بهداشت فردی در میان مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: رعایت مسائل ساده و کم هزینه بهداشتی از تحمیل هزینه‌های سنگین درمانی جلوگیری می‌کند و در همین راستا توجه به ارتقای شاخص‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۳ و تهیه نقشه سلامت مددجویان این نهاد از اولویت‌های مهم این نهاد در حوزه بهداشت درمان و امور بیمه است.

کد خبر 753483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.