افتتاح زمین فوتبال ستارخان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در تبریز

زمین چمن مصنوعی ستارخان در مساحت کلی ۷۰۰۰ مترمربع و هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه چهار تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز _سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی ستارخان اظهار کرد: این زمین ورزشی در راستای اجرای ۵۵ پروژه ورزشی طراحی شده و در منطقه کم‌برخوردار به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان تلاش داریم زیرساخت‌های ورزشی را در تمام نقاط شهر تبریز توسعه دهیم.

در ادامه، پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: دو سالن برای ورزش‌های رزمی و کشتی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام شهردار تبریز و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه ورزش تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش در تبریز گام‌های بلندی برداشتیم، از ۵۵ پروژه ورزشی برنامه‌ریزی شده در این دوره مدیریت شهری تلاش داریم تا پایان شهریور سال جاری، هر هفته یک پروژه ورزشی را افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

همچنین هادی مقدم‌زاده، شهردار منطقه چهار تبریز نیز با اشاره به دو پروژه ورزشی بهره برداری در سال گذشته، اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی شهید قویدل با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری و تقدیم شهروندان ورزش دوست تبریزی شد.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه چهار تبریز عنوان کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی ستارخان در زمینی به مساحت ۵/۳ هکتار در دو فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست این مجموعه با اجرای زمین چمن مصنوعی در مساحت ۷۰۰۰ مترمربع امروز افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود.

مقدم‌زاده ادامه داد: در فاز بعدی این مجموعه، پارک و سالن ورزشی چند منظوره احداث می‌شود، تشریفات مناقصه فاز دوم این مجموعه هشتم خرداد سال جاری برگزار شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی منطقه ۴، پروژه استخر آتش‌نشانی ستارخان با شتاب در حال احداث است و نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 753436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالی صدیخ US ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    6 1
    الله رحمت السین
  • Turkqizi IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    انشالله👏🙏