استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس گرفت

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، امروز _ دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت _ دو تیم استقلال و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد

ورزشگاه: آزادی

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: موسی کولیبالی (دقیقه ۳۳) فولاد، ابراهیم حصار (دقیقه ۲+۴۵) فولاد، امید حامدی‌فر (دقیقه ۴۹) استقلال، رافائل داسیلوا (دقیقه ۸۴ فولاد)، سامان تورانیان (دقیقه ۷۸) استقلال

اخراج:

گل‌ها: ایمان سلیمی (دقیقه ۵۸) استقلال

ترکیب اولیه تیم استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، امید حامدی فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب اولیه تیم فولاد:

شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری و ابراهیم حصار

سرمربی: عبدالله ویسی

دقایق حساس:

دقیقه ۶ _ ماشاریپوف با یک پاس تماشایی بلانکو را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن پس از برخورد به فولادی‌ها راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۱_ شوت سنگین ماشاریپوف با اختلاف از کنار دروازه گردان بیرون رفت.

دقیقه ۲۰_ شوت محکم و سنگین زبیر نیک‌نفس با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد گذشت.

دقیقه ۲۳_ حرکت پا به توپ مهرداد محمدی باعث بازیکنان آبی پوش در موقعیت گلزنی قرار بگیرند، اما شوت این بازیکن ثمری برای شاگردان نکونام نداشت.

دقیقه ۲۷_ ارسال ابوالفضل جلالی از روی ضربه کرنر، مهرداد محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر این بازیکن توسط گردان مهار شد.

دقیقه ۳۷_ بازیکنان استقلال در رو صحنه فرصت باز کردن دروازه فولاد را داشتند، اما شهاب گردان ابتدا شوت محمدی را دفع کرد و در مرحله بعد نیز شوت جلالی از کنار دروازه فولاد بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵_ شوت بلانکو در محوطه جریمه فولاد توسط گردان مهار شد.

دقیقه ۴۷_ شوت سنگین و زیبای ابراهیم حصار به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۵۴_ شوت مستقیم و زمینی مهرداد محمدی از روی ضربه ایستگاهی توسط شهاب گردان مهار شد.

دقیقه ۶۴ _ ضربه سر خطرناک سیلوا توسط شهاب گردان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۴ _ ضربه سر خطرناک کاندیدو به سمت دروازه استقلال با واکنش خوب حسینی همراه بود.

دقیقه ۵+۹۰ _ حرکت تیمی بازیکنان فولاد باعث شد پریرا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰ _ حرکت پا به توپ بابایی باعث بلانکو در موقعیت تک به تک به گردان قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با دخالت دروازه‌بان فولاد به کرنر رفت.

کد خبر 753363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.