برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی در استان مرکزی اعلام شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در هفته میراث‌فرهنگی خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمود مرادی اظهار کرد: نشست خبری در صدا و سیمای استان، نقالی در موزه قلعه وکیل اراک، بازدید رایگان عموم مردم از موزه‌ها، حضور در مدارس و اجرای تور رایگان بازدید موزه‌ها برای کودکان از جمله برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی است.

وی افزود: تجلیل از فعالان و خادمین میراث‌فرهنگی، رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران و موتورسواران با شعار روز جهانی موزه در سطح شهر اراک و توقف در موزه قلعه وکیل اراک، رونمایی از تی‌شرت ورزشی با شعار میراث‌فرهنگی، مشارکت مردمی، مسئولیت اجتماعی در دره گردو و برگزاری مسابقه فرهنگی، از جمله برنامه‌هایی است که از ۲۸ اردیبهشت الی ۳ خرداد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در هفته میراث‌فرهنگی خبر داد گفت: برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی برای تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه از جمله کودک، نوجوان، خانواده، سالمندان در نظر گرفته شده است.

مرادی اضافه کرد: پاک‌سازی اماکن تاریخی با همکاری دانش آموزان مدارس و برگزاری تور کودک و موزه و برگزاری نقاشی از اشیا داخل موزه‌ها نیز به منظور فرهنگ سازی نگهداری و محافظت از بناهای تاریخی در بین کودکان از جمله برنامه‌های مهمی است که امسال به طور ویژه انجام می‌شود.

کد خبر 753296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.