مدیران شهری نباید قربانی تسویه‌حساب‌های شخصی شوند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیران شهری اگر امروز بنا به هر دلیل یا تصمیم مدیریتی برکنار می‌شوند، نباید قربانی تسویه‌حساب‌ها شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، گلشن نوروزی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شورا به دنبال موضع‌گیری نیست و در راستای رفع مشکلات شهری و شهروندان و دفاع از منافع مردم به جد پیگیر مطالبات آن‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم و تک‌تک اعضا طبق قانون می‌توانند به تمام امور شهری ورود و نظارت کنند، افزود: شورا بالادست شهرداری است و تصمیم گیرنده نهایی شورای اسلامی شهر است.

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در هیچ جا اقلیت نمی‌تواند بر اکثریت حاکم باشد، گفت: در تمام تصمیمات، رأی اکثریت دوام و قوام تصمیمات شورایی است و اگر غیر این باشد، پیشرفت شهر متوقف و قربانی زیاده‌خواهی اقلیتی می‌شود که منافع آن‌ها در شکاف بین مدیران شهری است.

نوروزی تصریح کرد: برخی جاماندگان رقابت‌های انتخاباتی تمام غلط‌های جاری در مملکت را رها کرده‌اند و انگشت اتهام را به سمت مدیریت شهری گرفته‌اند، امروز کسانی علیه مدیریت شهری سم‌پاشی می‌کنند و مردم را نسبت به مسئولان و نظام بدبین می‌سازند که پیش از این فرصت‌های خوبی برای خدمت داشتند، اما چه نقشی در اصلاح امور داشته‌اند؟

وی تأکید کرد: آیا تمام کاستی‌ها و خرابی‌ها مربوط به شورا و شهرداری است که این تعداد منتقد متولد شده است؟ یا این تمرکز برنامه‌ریزی شده هدف خاصی را دنبال می‌کند؟

نوروزی ادامه داد: مدیرانی که از سوی شهردار برکنار می‌شوند یا داوطلبانه استعفا می‌دهند، نباید مورد اهانت و بی‌احترامی قرار بگیرند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه تمام مدیران و پرسنل شهرداری ارومیه در راستای ارائه خدمات بهینه، به‌طور شبانه‌روزی در راه خدمت به مردم زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: مدیران شهری اگر امروز بنا به هر دلیل یا تصمیم مدیریتی برکنار می‌شوند، نباید قربانی تسویه‌حساب‌ها شوند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تشویق پرسنل و شایسته‌سالاری در شهرداری اتفاق نمی‌افتد، گاهی مشاهده می‌شود، منافع شخصی برخی بر منافع یک شهر می‌چربد، برای ارتقای سرمایه انسانی شهرداری از بیت‌المال هزینه شده است، به‌خاطر مطامع زیاده‌خواهان نباید انگیزه خدمت را در وجود آن‌ها نابود کرد.

کد خبر 753114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.