ونزوئلا در پیشرفت از ایران الگو می‌گیرد

وزیر مختار سفارت ونزوئلا در ایران گفت: امیدواریم ونزوئلا بتواند در پیشرفت از ایران الگو بگیرد و همکاری‌های برادرانه میان دو کشور همچنان صادقانه ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، کاتیوسکا جوزفین کرومو بعدازظهر امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در سالن مشاهیر و افتخارات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایران با رشد علمی خود بر امپریالیسم هم به پیروزی رسید.

وی افزود: ایران نه تنها با رشد علمی خود به موفقیت‌های بزرگی در سطح جهان رسید، بلکه با همین رشد علمی و فناوری توانست علیه امپریالیسم به پیروزی‌های بزرگی هم برسد.

وزیر مختار سفارت ونزوئلا با بیان وجود مرکز آینده‌پژوهی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) ظرفیت ممتاز این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: آینده‌نگری به پژوهش، کار و تلاش روزانه نیاز دارد و کشور ونزوئلا علاقه‌مند است به جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های علمی و فناورانه آن نزدیک‌تر شود.

جوزفین کرومو ادامه داد: در این راستا دانشجویان بیشتری را در آینده و در قالب گروه‌های بزرگ‌تر برای تحصیل به ایران خواهیم فرستاد؛ چرا که پیشرفت فناوری برای آینده همه ملت و کشورها مهم است. امیدواریم ونزوئلا بتواند در پیشرفت از ایران الگو بگیرد و همکاری‌های برادرانه بین دو کشور همچنان صادقانه ادامه پیدا کند.

کد خبر 752987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.