برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته

‌رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته این مرکز پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بود، گفت: با توجه به جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به میدان امام (ره) ، هفته گذشته کسبه و گردشگران در تماس با ۱۳۷ از این اقدام شهرداری قدردانی کردند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۷۰۸۹ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند که موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: بیش از ۳۵۰۰ تماس درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته با توجه به وزش باد در سطح شهر ۲۲۲ مورد تماس مربوط به سقوط درخت اعم از شاخه، دستک یا احتمال سقوط و سقوط درخت با ۱۳۷ برقرار شد، البته حدود ۱۰۰ تماس تکراری بود و بیشترین تعداد تماس‌ها از سوی شهروندان منطقه ۴ با ۴۳ مورد بوده است.

قاسمی تصریح کرد: ۱۴۶ مورد از تماس‌های هفته گذشته شهروندان درباره تخلفات ساختمانی بوده است که بیشترین تماس مربوط به منطقه ۸ و سپس منطقه ۷ بوده است؛ در بعضی موارد شهروندان شائبه داشتند، اما بررسی‌ها نشان داده که بسیاری از موارد بدون مشکل بوده و در موارد محدود ایرادات احصا و اخطار لازم به فرد متخلف داده شده است.

وی تاکید کرد» ساعات کار فعالیت‌های ساختمانی در شهر اصفهان قانون مکتوب ندارد، اما متعارف آن از طلوع تا غروب آفتاب است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به میدان امام (ره)، هفته گذشته تماس‌های زیادی از سوی کسبه و گردشگران برای اعلام رضایتمندی از این اقدام شهرداری با ۱۳۷ برقرار شد.

کد خبر 752683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.