نگاهی به ترکیب نمایندگان لرستان در مجلس دوازدهم/ اصول‌گرایان باز هم پیشتاز در تعداد صندلی

ترکیب نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام نمایندگان خرم‌آباد و چگنی مشخص شد تا اصولگرایان باز هم سهم بیشتری از این ترکیب داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، نمایندگان حوزه خرم‌آباد و چگنی در مجلس نیز مشخص شدند تا با حضور هادی هاشمی‌نیا و رضا سپهوند ترکیب نمایندگان لرستان در مجلس تکمیل شود.

در ادامه نگاهی داریم به ترکیب نمایندگان لرستان در مجلس دوازدهم و گرایش سیاسی آن‌ها؛ علی امامی‌راد نماینده کوهدشت و رومشکان در دوره دوازدهم از طیف اصولگرا است. وی سابقه نمایندگی این حوزه انتخابیه در دوره‌های چهارم، ششم و هفتم مجلس را نیز دارد.

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان نیز از طیف اصولگرا است، وی نیز در دورهای دهم و یازدهم نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی بوده است.

محمدحسین محمدی نماینده سلسله و دلفان از اصولگرا است.روح‌الله لک علی‌آبادی نماینده دورود و ازنا اصولگرا است.

عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان نیز اصولگرا است، وی در دوره‌های دهم و یازدهم نیز نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس بوده است. فاطمه مقصودی دیگر نماینده بروجرد و اشترینان مستقل است، وی نماینده دوره یازدهم همین حوزه انتخابیه است.

حمیدرضا (بهنام) گودرزی نماینده مردم الیگودرز در مجلس دوازدهم نیز در گفت‌وگویی خود را به عنوان نماینده مستقل معرفی کرده است.

هادی هاشمی‌نیا نفر اول حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی نیز اصولگرا است. رضا سپهوند دیگر نماینده مرکز استان اصلاح‌طلب است.

با این اوصاف در مجمع نمایندگان لرستان ۶ نفر اصولگرا، دو نفر مستقل و یک نفر اصلاح‌طلب است. همچنین ۶ نماینده مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و ۵ نماینده مورد حمایت شورای وحدت بودند.

کد خبر 752661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.