شمس‌آذر ترمز ملوانان را کشید

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با یک‌گل از سد ملوان بندرانزلی گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و ملوان بندرانزلی عصر امروز _شنبه، بیست‌ودوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۲۰ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به‌مصاف یکدیگر رفتند.

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی (۳۱- کارت زرد)، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی (۷۱- عیسی مرادی)، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی (۸۹- مهدی محمدی) بازیکنان شمس‌آذر قزوین در جدال با ملوان بودند.

همچنین حبیب فرعباسی (۲۹- افشار صداقت)، حامد نورمحمدی (۴۵- محمدرضا بردبار)، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (۵۸- حسین صادقی)، یویا پورعلی، رضا جعفری (۴۰- کارت زرد) (۵۸- مهران احمدی)، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی (۸۲- ابوذر صفرزاده) بازیکنان ملوان را تشکیل می‌دادند.

ضمن اینکه دیدار امروز شمس‌آذر و ملوان با قضاوت علی بای به عنوان داور وسط و با کمک رحیم حاجی‌پور، هیوا بهمنی و امیر شریفی با نظارت نادر جعفری همراه بود. محمدرضا رضایی و صادق آلبوصبیح به ترتیب در دقایق ۳۱ و ۷۳ از تیم شمس‌آذر قزوین و رضا جعفری در دقیقه ۴۰ از تیم ملوان بندرانزلی با کارت زرد از سوی داور این دیدار جریمه شدند.

شمس‌آذر قزوین در دقیقه پنجم دیدار امروز موفق شد با گل محمد پاپی از حریف شمالی خود پیش بیفتد و با همین نتیجه نیمه نخست را به رختکن رفت. در نیمه دوم این دیدار و علی‌رغم خلق موقعیت‌هایی از سوی هر دو تیم، گل دیگری به‌دنبال نداشت و در نهایت نیز این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین به پایان رسید.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با پیروزی امروز توانست آمار ۱۱ برد، هشت تساوی و هشت باخت را ثبت کند و با کسب ۳۸ امتیاز حتی با احتساب کسر سه امتیاز منفی به‌طور موقت در رده ششم قرار گرفت و ملوان بندرانزلی نیز با ۱۰ برد، ۱۰ تساوی و هفت باخت و کسب ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رقابت‌ها لیگ برتر ایستاد.

کد خبر 752653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.