پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پل بسیج کلانشهر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی پل بسیج در طی یک سال به ۸۰ درصد رسیده و سرعت و کیفیت در این پروژه زبان‌زد شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری شمال‌غرب کشور به لحاظ سرعت در عملیات اجرایی زبانزد شده است، اظهار کرد: طی روزهای اخیر جمعی از اعضای شورای شهر زنجان و مسئولان شهرداری زنجان جهت بازدید از این پروژه به اردبیل آمدند که سرعت و کیفیت طرح مورد توجه میهمانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پل بسیج با احتساب رمپ‌ها و لوپ‌ها به طول هشت کیلومتر است، افزود: پل بسیج بعد از ۱۱ ماه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد رسیده است و عملیات عمرانی در این طرح به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، تلاش می‌کنیم تا پل بسیج، شهریور سال‌جاری زیر بار ترافیک برود.

‌ شهردار اردبیل بیان کرد: این پل متشکل از چهار تقاطع غیرهم‌سطح به صورت روگذر و زیرگذر و همچنین دارای چهار لوپ و ۲۰ رمپ است.

صفری با اشاره به تقاطع‌ها اضافه کرد: کل اعتبار در نظر گرفته برای پروژه پل بسیج ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی در ادامه با اشاره به سایر پروژه‌های مدیریت شهری نیز گفت: تمام پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر در حال انجام بوده و تمام تلاش شهرداری و شورای شهر تزریق به موقع اعتبارات جهت سرعت در عملیات عمرانی پروژه‌ها است.

کد خبر 752595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    8 2
    خداقوت شهردار محترم و مسولان زیربط
  • آزربایجان قوردلار یوردئ IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 2
    اردبیل بعنوان مرکز استان، به جرات میتوانم عرض کنم که تقریبا در همه زمینه ها ،شبیه مرکز استان نیست!!!!اصلا بعنوان استان نیز شبیه یک استان نیست!!! نگاهی اجمالی به آمارهای مختلف و یا نگاهی سطحی به چهره شهرهاش،نگاه به شهر اردبیل بعنوان مرکز استان،بودجه ای که بهش اختصاص داده میشه!و...و.... حیف از اردبیل.
  • زهرا GB ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    سلام اگر راه‌آهن اردبیل راه بیفتد خوبه می شود امیداوار به آینده اردبیل شد