حقوق زنان ایرانی مبتنی بر فرامین دین مبین اسلام است

امام جمعه رشت گفت: در کشور ایران توجه به حقوق زنان مبتنی بر فرامین دین مبین اسلام است و این امر موجب شده تا بسیاری مردم جهان به اسلام گرایش پیدا کنند و این موضوع باعث هراس استکبار جهانی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: مسئولان باید دانشمندان زن ایرانی را به عنوان الگو به مردم معرفی کنند؛ زنان ایرانی مایه مباهات کشور و انقلاب هستند و باید نسل جوان بیشتر با آنها آشنا شوند.

وی افزود: طبق گفته رسانه‌های جهانی نیمی از زنان در اروپا مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، اما در ایران حقوق زنان بیشتر از سایر نقاط جهان رعایت می‌شود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: در کشور ایران، توجه به حقوق زنان مبتنی بر فرامین دین مبین اسلام است و این امر موجب شده تا بسیاری مردم جهان به اسلام گرایش پیدا کنند و این موضوع باعث هراس استکبار جهانی شده است.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: امروز شاهد افزایش حمایت‌های جبهه مقاومت از غزه هستیم و شبکه‌های مقاومت در کشورهای منطقه در حال پیوستن به جبهه مبارزه با اسرائیل هستند.

وی تصریح کرد: سه شبکه مقاومت حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن در منطقه در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی فعالیت می‌کنند و گردان‌های مقاومت بحرین نیز افزوده شده که افزایش این گروه‌های مقاومت نشان دهنده نزدیک بودن محو رژیم جعلی اسرائیل است و این رژیم کودک کش به زودی نابود خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اکنون در منطقه مسلمانان قدرت برتر هستند و حضور خوبی دارند، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دولت ترکیه نیز با فشار ملت‌های منطقه و مردمش متقاعد شده است که روابط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند.

وی گفت: دولت ترکیه برای آنکه اعتماد مردم خود را به دست بیاورد و مناسبات اقتصادی خود را با کشورهای منطقه ادامه دهد، تصمیم گرفته ارتباط اقتصادی خود را با رژیم جعلی صهیونیستی قطع کند.

کد خبر 752283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.