اهمیت انتخابات در مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست

رئیس شورای نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت انتخابات در مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و این مرحله تکمیل مرحله اول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا زنجان، جواد محمدی امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت انتخابات در مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و این مرحله تکمیل مرحله اول است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه انتخابات در مرحله دوم با آرامش در حال برگزاری است، گفت: در مرحله دوم ۱۶۰۰ ناظر در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

رئیس شورای نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در هر دوره از انتخابات تخلفاتی رخ می‌دهد، افزود: تخلفات تأثیرگذار حتی در یک حوزه هم نداشتیم.

محمدی با اشاره به اینکه برخی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در دادستانی است، گفت: برخی باعث برکناری ناظرین و یا مدیر متخلف شد؛ اما تأثیرگذار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم نیز جرم انگاری شده است؛ اضافه کرد: اینکه چقدر تخلفات در احراز هویت افراد تأثیرگذار باشد؛ به عهده دفتر مرکزی است.

رئیس شورای نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان؛ با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از نامزدها شائبه تخلف در انتخابات را داشتند، اضافه کرد: هیچیک از این تخلفات احراز نشد.

کد خبر 752199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.