احداث رمپ خروجی دوم ضلع غربی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) 

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث رمپ خروجی ضلع غربی روگذر امام خمینی (ره) با هدف تسهیل در عبور و مرور با هزینه‌ای بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت بزرگراه دوطبقه ۵ کیلومتری امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ترافیک ضلع غربی بزرگراه امام خمینی (ره)، مطالعات میدانی در جهت کاهش ترافیک صورت گرفت و مشخص شد به‌دلیل نداشتن خروجی شهروندانی که نیاز به ورود به خیابان‌های شریف و درخشان را داشته یا از زیر پل تردد و باعث ترافیک شده یا از روگذر تا انتهای پل تردد و با دور زدن علاوه بر طی مسافت اضافه موجب ترافیک روی پل نیز می‌شود.

وی افزود: احداث رمپ خروجی طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) علاوه بر ارتقا امنیت تردد برای شهروندان و خودروهای امدادی باعث کاهش ترافیک آن می‌شود، بدین منظور طراحی رمپ خروجی ضلع غربی این بزرگراه انجام و عملیات آزادسازی آن توسط منطقه ۱۱ صورت گرفت و عملیات اجرایی آن با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال به منطقه ۸ واگذار شد.

احداث رمپ خروجی دوم ضلع غربی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) 

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه رمپ خروجی غرب بزرگراه امام خمینی (ره) تصریح کرد: با اجرای حفاری جای شمع‌ها، عملیات اجرای بتن‌ریزی شمع‌ها و فونداسیون انجام و آرماتوربندی، قالب‌بندی و در نهایت بتن‌ریزی ستون‌ها و عرشه با پیشرفت ۴۰ درصد در دست اجراست.

محمدحسینی گفت: از اهداف مهم اجرای این پروژه علاوه بر ایمن‌سازی ترددها، تسهیل دسترسی شهروندان از روی بزرگراه امام خمینی (ره) به خیابان‌های شریف و درخشان است.

کد خبر 751874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.