هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی، مازندران از امروز تا شنبه آینده شاهد هوایی خنک و نیمه‌ابری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد اسدی، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار کرد: شرایط جوی استان مازندران از روز گذشته نیمه‌ابری همراه با افزایش محسوس دما بوده است و امروز، دوشنبه با هوای صاف تا نیمه‌ابری روبه‌رو می‌شویم.

وی افزود: از بعدازظهر به‌تدریج با افزایش ابر به‌ویژه در ارتفاعات غربی و مرکزی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید مواجه خواهیم شد.

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران با بیان اینکه دمای هوای این استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود، گفت: این شرایط جوی از شب چهارشنبه ابری و خنک همراه با بارش باران (گاهی به‌شکل رگبار و رعدوبرق) و وزش باد است که تداوم تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

اسدی عنوان کرد: از بامداد جمعه به‌تدریج با کاهش ابر، صاف تا نیمه‌ابری با افزایش نسبی دما مواجه هستیم و در بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه خواهیم بود.

وی وضعیت آب‌وهوایی، در روز شنبه صاف تا نیمه‌ابری با افزایش نسبی دما دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام دریای خزر مواج و خروشان است و مناسب برای فعالیت دریایی نیست و ممنوع است.

کد خبر 751063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.