شرکت ۶۰ شاعر خارجی در هجدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس با اشاره به برگزاری اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در ۲۶ اردیبهشت گفت: علاوه بر ۴۱۶ اثر ارسالی از داخل کشور، ۱۲۰ اثر از ۶۰ شاعر کشورهای مختلف از جمله ترکیه، آلمان، هلند، عراق، روسیه و ترکمنستان به این جشنواره ارسال شده است.

‌رامین پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعری رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان سلماس اظهار کرد: علاوه بر برگزاری کارگاه‌های شعرخوانی، اختتامیه این جشنواره ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری در سلماس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تدابیر برای میزبانی شایسته از این جشنواره اندیشیده شده است، افزود: علاوه بر ۴۱۶ اثر ارسالی از داخل کشور، ۱۲۰ اثر از ۶۰ شاعر کشورهای مختلف از جمله ترکیه، آلمان، هلند، عراق، روسیه و ترکمنستان به این جشنواره ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: شاعرانی از استان‌های آدربایجان‌شرقی، قم، خراسان رضوی، زنجان، تهران، اردبیل، همدان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، البرز، خراسان‌جنوبی، مازندران، گیلان و آذربایجان‌غربی در این جشنواره شرکت داشته و آثار خود را ارسال کرده‌اند.

پورعباس تصریح کرد: آثار ارسالی از شاعران سلماس در این دوره با رشد چشمگیر مواجه شده به نحوی که ۴۰ اثر از ۲۶ شاعر توسط شاعران سلماسی به جشنواره ارسال و امید است با میزبانی شایسته از این جشنواره شاهد افتخارآفرینی شاعران سلماس نیز در این جشنواره شعر بین المللی باشیم.

کد خبر 750903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.