تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان، چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

وی با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جزو رده‌های موفق در کشور است، افزود: بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌دلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت جامعه هستیم.

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: دشمن همواره به‌دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به جنایت دلخراش سیزدهم دی سال گذشته بیان کرد: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته‌اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده‌اند اما باید تلاش کنیم، حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور نباشد.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل (ره)، دستور ایشان مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تأسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می‌بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست؛ بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت‌زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

رئیس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشورهای منطقه و جهان بود که ایران اسلامی در تأمین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده‌اند و قطعاً محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات اخیر نیروهای مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بهره برد، افزود: همان‌گونه که نیروهای مسلح ما در عرصه عمل افتخارآفرین هستند، در عرصه اطلاعاتی نیز نیروهای امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم هستند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان نیز در دیدار گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه قضائی همواره به ما در انجام مأموریت‌ها کمک کرده است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت‌آمیز بودن کارها داشته است.

وی ادامه داد: در پرونده‌های امنیتی و بزرگ صدور آرا قاطع از سوی قضات شجاع و انقلابی استان کرمان موجب ایجاد امید در جامعه و انگیزه برای همکاران ما برای انجام سایر مأموریت‌ها در سازمان اطلاعات سپاه استان می‌شود.

کد خبر 750706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.