توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: تمام عرشه‌ها، استندها و لایت‌باکس‌های تبلیغاتی به‌صورت مساوی بین دو نامزد تبلیغاتی تقسیم شده است.

سیدمجتبی حسینی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی در مرحله نخست انتخابات، امکان تقسیم امکانات تبلیغی شهرداری بین آن‌ها وجود نداشت، اما در مرحله دوم به دلیل اینکه تنها دو نامزد حضور دارند، پیش از شروع تبلیغات انتخاباتی با دعوت از نمایندگان تام‌الاختیار نامزدها نسبت به تقسیم‌بندی این امکانات اقدام شد.

وی افزود: طبق جلسه مشترک که با حضور مسئولان شهرداری برگزار شد، تقسیم‌بندی فضاهای تبلیغی شهری صورت گرفت و صورت‌جلسه مربوطه با توافق دو طرف امضا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان با اشاره به صورت‌جلسه امضا شده، تصریح کرد: با توجه به وجود فضای کافی در عرشه پل‌های عابر پیاده و استندهای مناسب در معابر شهر زنجان با تأثیر تبلیغاتی بالا مقرر شد، نامزدها با رعایت تبصره ۴ ماده ۸۲ قانون انتخابات مذکور به‌صورت مساوی، طبق مفاد مصرح در تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون و ماده ۷۴ آئین‌نامه مربوطه از تمام عرشه‌های پل مندرج در لیست پیوست که شهرداری در اختیار فرمانداری قرار داده است، استفاده کنند.

حسینی‌راد بیان کرد: تمام عرشه‌های پلی که شهرداری معرفی کرده بود به‌صورت مساوی بین نامزدها تقسیم‌بندی شد تا برای امور تبلیغاتی از آن‌ها استفاده کنند.

وی طبق بند دوم صورت جلسه که بین نمایندگان تام‌الاختیار نامزدهای انتخاباتی مطرح شد، ادامه داد: استندها و بیلبوردها، باید مورد بهره‌برداری ستاد انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: بیلبورد شماره یک و چهار، استندهای شماره یک، چهار، پنج، هفت، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ و لایت‌باکس‌های شماره یک و چهار در اختیار ستاد محمد اسماعیلی قرار گرفت.

وی با اشاره به این صورت جلسه خاطر نشان کرد: بیلبورد دو، سه و پنج، استندهای شماره دو، سه، شش، هشت، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹، همچنین لایت باکس‌های شماره دو و سه در اختیار ستاد نبی‌الله محمدی قرار گرفت.

حسینی‌راد با اشاره به اینکه بیلبورد و استندها به‌صورت مساوی در اختیار نامزدها قرار گرفته است، گفت: طبق مستندات، هر دو نامزد نیز از امکانات مربوطه استفاده کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان در زمینه برخورد با تخلفات تبلیغاتی توضیح داد: نصب تبلیغات روی تأسیسات شهری ممنوع است و اگر مشاهده شود نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به قانون تبلیغات ادامه داد: عکس‌های بزرگ تبلیغاتی تنها باید در مقابل ستاد انتخاباتی نصب شود، شمار این ستادها برای هر کاندیدا ۱۰ مورد است.

حسینی‌راد تصریح کرد: ۱۰ تا ۲۰ بنر که تخلفاتی در نصب آن‌ها صورت گرفته بود از آغاز تبلیغات انتخاباتی در شهر زنجان، با حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و شهرداری جمع‌آوری شده است.

کد خبر 750558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.