بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: تا کنون ۲۱ شهید گمنام در بخش‌های مختلف شهرستان ری تدفین شده بود و امروز بیست‌ودومین شهید گمنام شهرستان و اولین شهید گمنام بخش کهریزک در باقرشهر آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین نصرالله اظهار کرد: تا کنون ۲۱ شهید گمنام در بخش‌های مختلف شهرستان ری تشییع و تدفین شده بود و امروز بیست و دومین شهید گمنام، در دوازدهمین مکان این شهرستان آرام گرفت.

وی افزود: این شهید والامقام اولین شهید گمنام در بخش کهریزک است و امروز همزمان با شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) و در آستانه کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران، آئین تشییع شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

استقبال باشکوه از اولین شهید گمنام در باقرشهر

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ادامه داد: مردم شهرهای کهریزک و باقرشهر امروز با اجتماع باشکوه خود از حضور اولین شهید گمنام در باقرشهر استقبال کردند و ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

نصرالله تصریح کرد: این شهید ۲۰ ساله تازه تفحص شده، در عملیات خیبر سال ۶۲ به شهادت رسیده و آئین تدفین امروز در پارک فن‌آوری و نوآوری صنعت نفت در باقرشهر، مقدمه‌ای شد تا شهدای گمنام دیگر نیز در نقاط مختلف بخش کهریزک تدفین شوند.

منبع: فارس

کد خبر 750510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.