همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ داوطلب زن و مرد در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه «جهادی الکفیل» همکاری می‌کنند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه «جهادی الکفیل» در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اهدا کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را بر عهده دارند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینه‌های مورد نیاز، این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، این معاینات را شامل صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک، این کودکان و نوزادان برای درمان به مراکز درمانی و توان‌بخشی هلال‌احمر استان ارجاع می‌شوند.

کد خبر 750505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.