توجه به هویت اسلامی، ایرانی و ظرفیت‌های هویتی شهر اصفهان در نام‌گذاری معابر

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: مقرر شده است در شیوه‌نامه نام‌گذاری معابر، در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت، توجه به هویت اسلامی، ایرانی و ظرفیت‌های هویتی شهر اصفهان در مؤلفه‌های دینی، ملی و انقلابی در نام‌گذاری معابر لحاظ شود.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسات نام‌گذاری معابر به‌طور مستمر و ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳۶ جلسه شورای نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون فرهنگی شهردار اصفهان و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برگزار شد که این آمار مربوط به عملکرد سال گذشته و گزارش مقایسه‌ای دوره چهارم، پنجم و ششم مدیریت شهری است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: ابتدای جلسه اخیر، گزارش عملکردی از شورای نام‌گذاری به اعضا این دبیرخانه ارائه شد، همچنین در ادامه درخواست‌های مردمی ارسال شده به دبیرخانه شورای نام‌گذاری بررسی و سپس مصوباتی برای تأیید نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

امینی خاطرنشان کرد: مقرر شده است در شیوه نامه موجود در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت، توجه به هویت اسلامی، ایرانی و ظرفیت‌های هویتی شهر اصفهان در مؤلفه‌های دینی، ملی و انقلابی در نام‌گذاری معابر لحاظ شود.

کد خبر 750415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.