آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند، تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندیدا رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرما است، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی، راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و پس از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به‌عنوان دبیر در هنرستان‌های کارودانش هفتم تیر، ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری او رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام‌نور دیده می‌شود، نبی‌الله محمدی ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام‌نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل شد و در حال حاضر به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی، بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب در دوره نخست یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی در سوابق کاری خود ریاست ستاد تیپ ٣۶ انصارالمهدی استان زنجان، معاونت هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرماندهی ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان دارد، میزان آرای این کاندید در دور نخست ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.