تقویت مردم سالاری دینی با شورای محلات

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جریان یافتن مردم سالاری دینی با آغاز فعالیت شورای محلات سبب اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز حمایت و همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: این دانشجویان در برابر فعالیت‌های جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و مقابله می‌کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه‌ای برای این است که شأن شوراهای شهر روستا یادآوری شود، ادامه داد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز شورای محلات آغاز به کار می‌کند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله‌ها قابل تقدیر است.

نادعلی اضافه کرد: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات سبب اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

مافیا در زمینه واردات خودرو برقی به هدفش نرسیده است

احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مافیای خودرو در راه واردات خودروهای برقی مانع ایجاد می‌کند، گفت: زمانی که مافیا نتوانست منافع خود را تأمین کند تلاش می‌کند در رسانه‌ها نسبت به واردات خدشه وارد کند.

وی افزود: آن‌ها باید بدانند که نه تنها خللی به عزم راسخ و تلاش مدیریت شهری وارد نمی‌کنند بلکه مدیریت شهری مصمم‌تر از همیشه برای توسعه حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا گام برخواهد داشت.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۶ دستورالعمل و آئین‌نامه اجرایی کنترل ساختمان را با موضوع اجتناب از فعالیت‌های متناقض ابلاغ کرد، گفت: افراد نباید از پروانه اشتغال به کار در صدور پروانه استفاده کنند، این دستورالعمل قابل اجرا است و نباید سایر افراد از جمله رئیس شهرسازی ناحیه از پروانه استفاده داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به اجرای دستورالعمل مدیریت تعارض منافع اقدام کند، اضافه کرد: شهرداری باید گزارش این اقدامات را در شورا ارائه دهد.

کد خبر 748752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.