تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات لازم برای احداث سالن تخصصی رشته‌های ورزش‌های خاص «نابینایان و توان‌یابان» تخصیص پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در دیدار با محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور، استان اردبیل را در حوزه ورزش یکی از استان‌های قهرمان‌پرور و پهلوان‌پرور دانست و اظهار کرد: از دیرباز استان اردبیل در تمام رشته‌ها از جمله کشتی، وزنه‌برداری، ووشو، شمشیربازی، فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی ورزشکاران به‌نامی را تحویل ورزش کشور داده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم که عقب‌ماندگی در ورزش استان را در حوزه‌های مختلف با برگزاری میزبانی از تیم‌های ملی برای تقویت ورزشکاران، همچنین با برگزاری مسابقات ورزشی توسعه زیرساخت‌های ورزشی جبران کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید شرایط مناسبی برای حضور افراد معلول و توان‌یاب در حوزه‌های مختلف شامل عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی به‌ویژه ورزشی فراهم سازیم.

عاملی تصریح کرد: اقدامات لازم را برای احداث سالن تخصصی برای افراد معلول به‌خصوص ورزشکاران نابینا، ناشنوا و توان‌یاب انجام خواهیم داد و برای این موضوع اعتبارات لازم را در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 746192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.