استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان از تحقق آرمان‌های انقلاب دارد

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و مردم سالاری در ابعاد مختلف نشان از این است که شعارها و آرمان‌های انقلاب تا حد قابل قبولی محقق شده است.

محمدعلی مهرکش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در پاسخ به این سوال که در این ۴۳ سال تا چه میزان آرمان‌های انقلاب محقق شده است، اظهار کرد: شعاری که مردم در زمان انقلاب سر می‌دادند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه استقلال در همه زمینه‌های علمی، امنیتی و فرهنگی و همچنین آزادی در جمهوری اسلامی آشکار و روشن است، ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب گذشته علی رغم همه محدودیت‌ها و فراز و نشیب‌هایی که بوده به این سه شعار اصلی تا حد قابل قبولی رسیدیم.

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان اضافه کرد: در زمینه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و مردم سالاری در ابعاد مختلف و نیز برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات نشان از این است که شعارها تا حد قابل قبولی محقق شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته در طول سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی پشت سر گذاشتیم همچنین با کمبودها و اقدامات صورت نگرفته بسیاری مواجه هستیم که عوامل مختلفی دارد.

مهرکش تصریح کرد: دشمنی دشمنان این نظام و ناکارآمدی برخی از مسئولان و عمل نکردن به برخی از شعارهای انقلابی باعث شده برخی اقدامات که توانایی اجرای آن را داشتیم اجرایی نشود و یک سری از کارهایی که نباید انجام می‌شد انجام گرفته است از این رو امیدوارم با رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم که در این سال‌ها نشان دادند همیشه پای آرمان‌های انقلاب بودند مشکلات برطرف شود.

وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که به صورت مشخص و متقن می‌شود اشاره کرد که انقلاب به شعارهای خود دست یافته، دشمنی ابر قدرت‌هایی مانند آمریکا با جمهوری اسلامی ایران است. اگر شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نشده بود امروز شاهد دشمنی صهیونیسم جهانی نبودیم.

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: محدودیت‌ها، دشمنی‌ها وصرف هزینه‌های فرهنگی، سیاسی و امنیتی علیه ایران ما نشان می‌دهدکه خوشبختانه انقلاب اسلامی در مسیر نورانی که حضرت امام (ره) ترسیم کرد گام برداشتند.

مهرکش یادآور شد: البته به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب مانند کوهنوردی است که قصد فتح قله‌ای را دارد که طبیعتاً در دامنه و تا رسیدن به قله با موانع و سنگلاخ‌هایی روبه‌رو خواهد بود از این رو انقلاب هم از این شرایط دور نیست.

کد خبر 565202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.