شرایط استخدام ۲۰۰۰ معلم ورزش و مراقب سلامت+جزئیات

معاون سلامت وزارت آموزش و پرورش با ارائه جزئیاتی از استخدام دو هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در آموزش و پرورش از متقاضیان خواست که تا روز ششم اسفندماه به منظور شرکت در آزمون استخدامی به سازمان سنجش مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق ستاری‌فرد با اشاره به چالش کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: تأمین نیروی انسانی تمام ساحتی، از جمله الزامات تحقق تربیت نیروی انسانی تمام ساحتی است. استخدام دو معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت فرصتی برای جوانان تحول خواه، متعهد و متخصص است.

وی افزود: از سهمیه استخدام دو هزار نفری ۱۲۰۰ سهمیه مربوط به معلم تربیت بدنی و ۸۰۰ سهمیه متعلق به مراقبان سلامت و از رشته‌های بهداشت، تغذیه و پرستاری خواهد بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دو طرح تحولی در حوزه تربیت بدنی که اجرای آن‌ها در هفته‌های اخیر آغاز شده است، گفت: نخستین طرح تحولی ما آزادسازی مجموعه‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش با رویکرد تربیتی و خانواده محوری مبتنی بر اصل سه و ۱۰ قانون اساسی و اهداف عملیاتی چهار و شش سند تحول بنیادین بود که چندی پیش افتتاح شد.

وی افزود: بر این اساس اماکن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه میزبان دختران دانش‌آموز و مادرانشان و در روزهای جمعه میزبان پسران دانش‌آموز به همراه پدران‌شان خواهند بود و استفاده از اماکن در روزهای یاد شده رایگان خواهد بود. آزادسازی چهار هزار مکان ورزشی تا پایان سال تحصیلی به تدریج و در همه استان‌ها اجرایی خواهد شد.

ستاری‌فرد تصریح کرد: دومین طرح تحولی بعد از آزادسازی اماکن با رویکرد مردم‌محوری، خانواده‌محوری، عدالت‌محوری و تعمیم ورزش همگانی و سلامت عمومی، تأسیس پایگاه قهرمانی و آکادمی ورزش دانش آموزی است، این آکادمی در سطح ملی و مناطق مبتنی بر آمایش ورزشی با هدف مدیریت استعدادهای ورزشی، تربیت ورزشکار و مربی و رشد ورزش قهرمانی و ملی تأسیس می‌شود.

به گزارش ایمنا، متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ثبت‌نام کنند. قابل ذکر است، متقاضیان برای شغل معلم ورزش باید دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی و مراقب سلامت دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت مدارس، پرستاری، تغذیه، علوم تغذیه و مامایی باشند.

هزینه ثبت‌نام در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، ۱۲۵ هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

شرط سنی ثبت‌نام در نهمین آزمون استخدامی بدین شرح است: حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۶ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا و دکترای تخصصی.

آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 557758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.