ابوالفضل توکلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سیوسومین سالگرد تأسیس پایانه کاوه اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در آستانه بیش از سه دهه فعالیت جابهجایی مسافران از پایانه کاوه، هماکنون این مجموعه توانسته است با ارائه خدمات خود ایجاد رضایتمندی مسافران و شهروندان را نیز تا حد زیادی فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه بهطور میانگین روزانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر تردد ورود و خروج از پایانه کاوه اصفهان صورت میگیرد، افزود: ۴۰۰ اتوبوس از طریق پایانه کاوه اصفهان در طول روز به سایر نقاط کشور مسافر جابهجا میکنند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: امروز با جرئت میتوان گفت پایانه کاوه اصفهان یکی از پایانههای در تراز کشور است که توانسته است هر روز بیش از گذشته بر دامنه خدمات خود اضافه کند.
توکلی سهولت در رفت و آمد از عرض خیابان از طریق پل عابر پیاده و روشن بودن پله برقی آن از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ افزایش ظرفیت پارکینگ جنبی و پارکینگ داخلی پایانهها و فعال شدن سامانه کنترل هوشمند تردد خودرو را بخشی از اقدامات در پایانه کاوه عنوان کرد.
وی راهاندازی دفتر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس، خدمات صدور تمدید و کارت هوشمند، فعال شدن ایستگاه مطالعه و میز خدمت مسافران برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران را از دیگر اقدامات این دوره از مدیریت در پایانههای کاوه برشمرد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه کاوه با گذشت چند دهه هماکنون با معضل ترافیکی روبهرو است، گفت: رفع ترافیک خیابان کاوه در محدوده این پایانه نیاز به همکاری سایر سازمانها دارد و سازمان پایانهها و معاونت حملونقل و ترافیک تاکنون جلسات مختلفی برای رفع این مشکل برگزار کرده است.
توکلی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی این سازمان، حفظ، نگهداری و اداره پایانهها است، گفت: نخستین هتل در پایانههای کشور در پایانه کاوه تأسیس شده است و این مجموعه هماکنون پس از بازسازی در اختیار مسافرانی که از نقاط مختلف کشور به اصفهان سفر میکنند، قرار گرفته است و این ویژگی پایانههای اصفهان را از سایر پایانههای کشور متمایز کرده است.
وی از دیگر اقدامات در پایانه کاوه را اقدامات عمرانی، بهسازی و نوسازی مجموعه خدماتی، بهداشتی، آسفالت، ایجاد فضای سبز، تأمین و اصلاح شبکه روشنایی و سایر موارد عنوان کرد و افزود: تبدیل یک نقطه بیدفاع در بخشی از پایانه کاوه به یک محل استراحت در شأن مسافران یکی از اقدامات مهم اخیر در پایانه کاوه بوده است که توانسته است ارزش افزوده برای مجموعه به همراه آورد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات فرهنگی و مناسبتی و مشارکت خیریهها در موضوع خدمت به مسافران در راه مانده (ابن سبیل) از دیگر اقدامات این مجموعه است.
توکلی گفت: در حال حاضر در سه نوبت صبح، ظهر و شب نماز جماعت در پایانه کاوه برگزار میشود و بر همین اساس سازمان پایانهها از سوی ستاد اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی تأسیس کانون خدمت رضوی و اجرای برنامههای ویژه چهارشنبههای امام رضایی و بدرقه مسافران، زائران را از دیگر اقدامات در پایانه کاوه عنوان کرد و ادامه داد: هر هفته همزمان با اعزام مسافران و زائران به مشهد مقدس، مراسمی با حضور خادم یاران و یاوران رضوی برای بدرقه زائران برگزار میشود.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه موفقیتهای این مجموعه مرهون تلاشهای یک خانواده بزرگی از جمع کارکنان سازمان پایانهها است، تصریح کرد: در حال حاضر چندین طرح برای ارتقای کیفی این مجموعه در دست اقدام است تا بتوان روزبهروز به کیفیت مجموعه و رضایتمندی مسافران اضافه کرد.
نظر شما