فرعون‌های زمانه عاقبتی جز نابودی، ذلت و خواری نخواهد داشت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همیشه در تاریخ فرعون‌ها و نمرودها جنایت و کشتار می‌کردند، اما عاقبت آن‌ها مشخص شد و نمرود و فرعون‌های این زمانه نیز عاقبتی جز نابودی، ذلت و خواری نخواهند داشت.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه اظهار کرد: از دید شهیدان، شهادت بهترین پاداشی است که خداوند متعال پس از سال‌ها مجاهدت می‌دهد، اما از دید مردم و جبهه مقاومت و افرادی که حامی این جریان بودند، جنایتکاران باید به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند به دست نیروهای مقاومت سخت‌ترین مجازات و عقوبت را برای دشمنان رقم بزند، افزود: همیشه در تاریخ فرعون‌ها و نمرودها جنایت و کشتار می‌کردند، اما عاقبت آن‌ها مشخص شد و نمرود و فرعون‌های این زمانه نیز عاقبتی جز نابودی، ذلت و خواری نخواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح دو فوریتی نام‌گذاری خیابانی در اصفهان به‌نام شهید نیلفروشان در جلسه علنی شورا مطرح شد، تصریح کرد: سه خیابان پیشنهاد شد و به شورای نام‌گذاری موکول شد تا هفته آینده در شورا به تصویب برسد.

کد خبر 795104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.