نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به نام شهید نیلفروشان

شهردار اصفهان با بیان اینکه طرح دو فوریتی مبنی بر نام‌گذاری یک خیابان در این کلان‌شهر به‌ نام شهید نیلفروشان در اصفهان مطرح شده است، گفت: نام این شهید برای همیشه در ذهن و یاد مردم خواهد ماند.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه اظهار کرد: مشکل اصلی جنایت‌کاران صهیونیست این است که فرهنگ شیعه را نمی‌شناسند، تصور می‌کنند با کشتن می‌توانند یک حرکت را متوقف کنند، این در حالی است که آن‌ها باید بدانند اگر قرار بود با شهادت کار متوقف شود، اسلام در کربلا تمام می‌شد.

وی با بیان اینکه شهادت ابتدای کار، آغاز بیداری و شورش و حرکت جدید است، افزود: جریان کربلا پس از قرون متوالی در اربعین تجلی پیدا کرده است، دشمنان این موضوع نمی‌فهمند؛ اگر کمی شعور و فهم نسبت به فرهنگ ما داشتند، تصور نمی‌کردند که با کشتن سرداران می‌توانند حرکت را متوقف کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: دشمنان بدانند که در نتیجه شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان، سرداران دیگری قیام و از مظلوم دفاع می‌کنند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه طرح دو فوریتی مبنی بر نام‌گذاری یک خیابان در این کلان‌شهر به نام شهید نیلفروشان در اصفهان مطرح شده است، گفت: نام این شهید برای همیشه در ذهن و یاد مردم خواهد ماند.

کد خبر 795094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.