پیام رئیس قوه قضاییه در پی شهادت سردار عباس نیلفروشان

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان و هم‌رزمان سلحشور وی به‌دست صهیونیست‌های غاصب و جنایت‌کار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پیامی شهادت سردار عباس نیلفروشان و هم‌رزمان سلحشور وی به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایت‌کار را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سردار رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، در کنار هم‌رزمان سلحشورش با جنایت رژیم غاصب و لئیم صهیونیست به شهادت رسیدند. این سردار شهید همچون تمامی شهدای محور مقاومت و شهدای راه آزادی قدس شریف، سرانجام اجر زحمات بی‌شمارشان را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شدند. سلام و رحمت خداوند و اولیائش بر آنان و دیگر شهدای محور سرافراز مقاومت و لعنت و نفرین دائم بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز.

بدون شک برگ برگ کتب تاریخ آزادگی جهان، یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های همه شهدای محور مقاومت از جمله شهید نیلفروشان را تا ابد زنده نگاه خواهد داشت و اذهان ملل ستمدیده هیچ‌گاه مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های آنان را از خاطر نخواهد برد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاندان و بازماندگان محترم سردار شهید نیلفروشان و سایر شهیدان همراه وی، به‌ویژه خانواده‌ها و فرزندان صبور آنان، از خداوند تعالی علوّ درجات این شهیدان والامقام و صبر و اجر و فلاح همه بازماندگان را مسئلت دارم.»

کد خبر 795029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.