راه شهید نیلفروشان را با قدرت ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز با مردم ایران عهد می‌بندیم راه حاج عباس نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و در این مسیر عزم و اراده ما برای مبارزه با رژیم صهیونیستی دوچندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا صبح امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در منزل شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: حاج عباس سال‌های سال در لشکر ۸ نجف اشرف و در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و معاونت عملیات نیروی زمینی و در لبنان و غزه همراه با سردار حجازی و حاج قاسم و شهید زاهدی به مبارزه و جهاد پرداخت، همچنین سال‌ها در دانشگاه نظامی به توانمندسازی فرماندهان پرداخت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی از آن حزب‌الله و جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها سرانجامی جز نابودی نخواهد داشت، همان‌طور که خداوند در قرآن کریم وعده داده است پیروزی با مومنان است،.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: شهادت مدال افتخاری است که به هرکسی داده نمی‌شود، امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه سرداران حاج قاسم سلیمانی، محمدرضا زاهدی، حاج حسین حجازی و حاج عباس نیلفروشان باشیم.

سردار فدا تصریح کرد: امروز با مردم ایران عهد می‌بندیم راه حاج عباس نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و در این مسیر عزم و اراده ما برای مبارزه با رژیم صهیونیستی دوچندان شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید نشان دادند در مسیر حمایت از انقلاب و جبهه مقاومت ثابت‌قدم هستند.

کد خبر 794935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.