راه‌اندازی پارکینگ شهید باهنر اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۲

پارکینگ شهید باهنر واقع در خیابان استانداری با ظرفیت ۲۵۰ خودرو برای دسترسی به مسافران نوروزی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پارکینگ شبانه‌روزی نشاط واقع در خیابان نشاط، کوچه شهید محمودیان با ظرفیت ۲۲۰ خودرو برای دسترسی به مسافران نوروزی مراجعه به میدان حضرت امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد.

در آستانه نوروز پارکینگ شهید باهنر واقع در خیابان استانداری نیز ظرفیت ۲۵۰ خودرو برای دسترسی به مسافران نوروزی راه‌اندازی شد.

طبق بررسی به‌عمل آمده بعضی ادارات شهر به پارکینگ‌های کلیدی شهر اصفهان مانند پارک‌سوار کاوه (پارکینگ شکوه) و پارکینگ‌های مرکزی شهر به صورت ماهانه اشتراک پرداخت می‌کنند تا کارکنان آن‌ها مبادرت به پارک خودروهای خود در زمان فعالیت اداره کنند، از این‌رو در ایام نوروز به دلیل تعطیلی اداره‌ها این ظرفیت آزاد می‌شود و به خودروهای مسافران تعلق می‌گیرد، همچنین با هماهنگی به‌عمل آمده بعضی از واحدهای تجاری نیز در پیک ترافیک خودروی خود را در پارکینگ‌ها پارک نمی‌کنند و این سهم ظرفیت خودرویی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

ساعت فعالیت پارکینگ‌ها تا ساعت یک بامداد تمدید شده است و این آمادگی وجود دارد در صورتی که مسافران و شهروندان قصد سفر به مراکز قیدشده، پس از افطار را داشته باشند، به ساعات فعالیت این پارکینگ‌ها نیز افزوده شود.

کد خبر 649102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.