هولستر فرزند اصفهان در سرزمین ژرمن ها درخشید

خبرگزاری ایمنا: کارگردان نمایش "هولستر فرزند اصفهان" گفت: «با وجود اینکه نبود بازیگر اصلی زن در فرایبورگ ضربه ی بزرگی بود اما این نمایش در آنجا درخشید.».

به گزارش ایمنا، محسن عرب زاده با بیان این مطلب افزود: «متاسفانه در آخرین لحظات مشکلی برای مژگان نوایی بازیگر اصلی زن پیش آمد که نتوانست با گروه به این سفر بیاید و ما از رزیتا کروندی برای ایفای این نقش استفاده کردیم اما به کمک او همه چیز به خوبی پیش رفت و کار اجرای خوبی داشت و ما با استقبال گرم تماشاگران روبه رو شدیم.»
وی در ادامه بیان داشت: «شخصیت هولستر واقعا برای تماشاگران جالب بود و به نوعی مستند بودن کار و همراه شدن دو داستان در دو زمان مختلف جذابیت خاصی را برای آنها ایجاد کرده بود. نکته ی جالب تر اینجاست که ما در روز اجرا مطلع شدیم که تمامی بلیط ها یک هفته قبل از اجرا به فروش رسیده است.».
عرب زاده همچنین تصریح کرد: «حضور در فرایبورگ واقعاً فوق العاده بود و ما توانستیم در یکی از بهترین و معروف ترین سالن های تئاتر دنیا اجرا داشته باشیم . سالنی با امکاناتی مثل کارگاه لباس آماده، کارگاه دوخت لباس، کارگاه دکور و گریم و... که در هر کدام چندین نفر مدام در حال انجام کار بودند.».
وی سپس خاطر نشان کرد: «بازدید از کلیسای جامع فرایبورگ و حضور در اپرای توسکا از ایتالیا از دیگر قسمت های جالب سفر ما بود.».
شایان ذکر است؛ نمایش "هولستر فرزند اصفهان" نوشته محسن رهنما و به کارگردانی محسن عرب زاده در دوم آوریل 2011 مقارن با 13 فروردین ماه 1390 در سالن مرین باد(Marienbad) تئاتر فرایبورگ اجراشد. این اثر به مناسبت صدمین سال تأسیس تئاتر فرایبورگ و به دعوت این تئاتر به این شهر سفر کرد؛ گفتنی است در این جشنواره گروه های تئاتری از کشورهای مختلف همچون ایتالیا، مکزیک، ژاپن و ... هر کدام برای یک شب به اجرای آثار خود پرداختند.
در ضمن مژگان نوایی، علیرضا قدسیه، محمد ترابی، الهام رضایی، عبدالحمید ابراهیمی، رهام بحیرایی و نعیمه مهدویان در این کار ایفای نقش می کنند و این نمایش طی ماه آینده در تالار هنر اصفهان بر صحنه می رود.

کد خبر 27513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.