حسین کارگر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری خدماترسانی به شهروندان در حوزههای مختلف را بهصورت ویژه در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: عملیات لکهگیری و آسفالت معابر شهر اصفهان از مطالبههای بحق شهروندان است، بنابراین بهطور مستمر در حال اجرا است.
وی افزود: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابانها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را با اولویتبندی، لکهگیری و آسفالت میکند.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایدهآل و زیبا خواهد داشت، تصریح کرد: هدف از انجام این اقدامات و فعالیتها، خدماترسانی هرچه بهتر به شهروندان است.
کارگر با بیان اینکه یکی از اولویتهای مدیریت شهری خدمترسانی مطلوب به شهروندان است، گفت: اداره عمران منطقه ۵ و نیروهای تلاشگر آن، در راستای بهبود شرایط عبور و مرور، سیما و منظر شهری، با هدف خدمترسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکهگیری آسفالت را بهطور مستمر در معابر و خیابانهای سطح شهر اجرا میکنند.
وی ادامه داد: برآورد هزینه اجرای آسفالت در منطقه ۵ در سال جاری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است و تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ تن آسفالت در منطقه به وسعت ۶۷ هزار متر مربع اجرا شده است.
کارگر افزود: سال جاری نیز با برنامهریزیهای به عمل آمده و با توجه درخواستهای مکرر شهروندان برای بهبود، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ۵ با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال حدود ۷۰۰۰ متر مربع زیرسازی به ضخامت ۵ سانتیمتر و لکهگیری آسفالت در سطح منطقه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به مساحت تقریبی ۱۲ هزار متر مربع انجام شد.
وی گفت: تهیه و اجرای روکش آسفالت سطح معابر اصلی منطقه ۵ با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و اجرای ۱۵ هزار متر مربع روکش آسفالت تاکنون و عملیات روکش آسفالت معابر اصلی این منطقه (قسمتی از خیابانهای مارنان، شاهد و جمالزاده بزرگراههای شهید اقاربپرست، شهدای صفه، شهید دستجردی و خیابان شهدای صفه) با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.
کارگر اظهار کرد: لکهگیری معابر به در خواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ انجام میشود که لکهگیری نقاطی که آزادسازی شده، عقبنشینی ساختمان و معابر اصلی گذرهای فرعی در همه محلات در حال اجرا است و عملیات آسفالت در روزهای پایانی بهمن ۱۴۰۲ تمام میشود، البته عملیات لکهگیری به صورت مستمر در حال اجرا است.
نظر شما