مواد پرکننده دندان؛ متهم ردیف اول بیماری ام اس!

خبرگزاری ایمنا:آمارها نشان می دهد که بیماری ام اس رو به افزایش است و آنچه که امروزدر بروز این بیماری به عنوان متهم شناخته شد، مواد پرکننده دندان است.

 عضو هیات علمی جامع طب ایرانی اسلامی درگفتگو با ایمنا بیماری ام اس را زاييده دست بشر دانست وهشدار داد: بيماری ام اس امروزه به خاطر موادی که برای پر کردن دندان استفاده می‏شود، بوجود می‏آید.
محمد موسوی با اشاره به اینکه در قدیم هم بیماری ام اس به شکل خیلی نادر وجود داشته است؛ افزود: بطور کلی ژرمانیوم، تالیوم، جیوه، سرب، کادمیوم ودیگر ترکیباتی که در سر ایجاد عوارض خطرناک می‏کند و یا سمومی که از طریق هوا وارد مغز شده و یا ظرف‏های آلومینیوم که در خانه‏ها به کار می‏رود، می تواند زمینه ساز بیماری هایی چون ام اس باشد.
وی با استناد به آزمایشات انجام شده در این زمینه، اذعان داشت: آزمايش خون در بيماران مذکور نشان داد که سموم فلزی مانند: جیوه، سرب، ژرمانیوم، تالیوم، کادميوم، روی، نیکل، طلا و غیرو در خون آنان زيادتر از حد نرمال بوده است، همانگونه که آزمایشگاه انرژی هسته‏ای نشان داد که این سموم فلزی در ۹۰% بيماران بالاتر از حد نرمال بوده است، حتی در برخی افراد سرب تا ۱۵ برابر گزارش شده است.
موسوی ادامه داد: ترکیباتی که با آن دندان را پر می‏کنند مشابه همين سموم فلزی بوده و آمارها نشان می‏دهد که به طور تقریبی اکثریت قریب به اتفاق افراد مبتلا به اين بيماری بيش از چهاردندان پر کرده‏اند.
وی با اشاره به اینکه ام اس با علاماتی مانند گزگز نوک انگشتان پا، دو بينی، خواب رفتن وعدم تعادل و غيره شروع می‏شود؛ افزود: بیماران مبتلا به بیماری ام اس در فصل تابستان وبه ویژه درمرداد ماه که گرم تراست گرما را در خود حفظ کرده و التهاب، تنش، درد و بی‏حس شدن عضو را زياد می‏کند.
این درمانگر جهت درمان ام اس اظهار داشت: با خروج گرما از بدن و دفع سموم می توان این بيماری را به کلی از بین برد.
وی با اشاره به نمونه‏های بهبود یافته بیماری ام اس از این طریق، اضافه کرد: به دلیل ضعف و خشکی که بر اعصاب مبتلایان چیره می‏شود، اندام‏ها بعد از پاکسازی نیاز به ترمیم دارند.
زالودرمانی را در این زمینه پس از پاکسازی اخلاط مربوطه بسیار موفق دانست این محقق
و خاطرنشان کرد: علاوه براین رعایت همزمان رژیم غذایی مناسب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
به گفته وی رژیم غذایی افراد مبتلا به ام.اس با دیگر متفاوت است، اظهار داشت: پرهیز از غذاهای مولد سودای غيرطبيعی و صفرا و سوداي ترکيبی است به علاوه مزاج غذاها و داروهای معالج ام.اس بايد معتدل مايل به گرمی باشد، نه چندان سرد و نه چندان گرم! مقدار گرمی باید کمی بالاتر از سردی باشد. مهم این است که بدن حالت رانش داشته باشد و به اصطلاح روند بيرون ريزی(استفراغ های) بدن زیادتر باشد تا فضولات خون تصفيه و دیگر مواد زاید و آلوده را بتدريج دفع کنند.
موسوی در انتها به نمونه ای از داروها گیاهی بدین ترتیب اشاره نمود: افسنتین، گل‏گاوزبان، بهارنارنج، سنبل‏الطیب، بسفاویج و بادرنجبویه را به میزان مساوی برای از بین بردن ضعف اعصاب نیم ساعت قبل از ناهار و شام مصرف کنید.

کد خبر 92221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    1
    پس دندونای خرابمونو چکار کنیم؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟

    پاسخ سایت: 0

  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    بعضی ادله غیر علمیه. هر ماده غیر طبیعی وارد بدن بشه ضرر داره درست اما تحقیق کردن ببینن چند درصد آدم هایی که بیشتر از 4 تا دندونشونو پر کردن به ام اس مبتلا نشدن؟ این که دلیل نشد...

    پاسخ سایت: 0

    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      1
      در جواب دوستمان خود استاد قبلا تعداد از بیمارانی که داشتن خون این ها را به ازمایشگاه پاستور تهران ارسال کردن و نتیجه این موضوع را بیان می کنن و این موضوع بررسی شده است
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 1
    در جواب دوست شهروندم اول باید با چیزهای طبیعی دندان های خود را بشوید تا عفونت نکند مانند اب و نمک نمک و عسل سماق و میخک و جوش شیرین و بسیاری دیگر از این تراکیب