آیت‌الله رئیسی مدیر جهادی بود که در مواجهه رودررو به رفع مشکلات می‌پرداخت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی یک مدیر جهادی بود، کسی که قالب‌های متداول را کنار گذاشت و دولت را مستقیم به صحنه مشکلات و جای‌جای کشور برد و در مواجهه رودررو به حل و فصل مشکلات می‌پرداخت.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: این اتفاق تلخ و ناگواری برای کشور و ملت و برای تمام افرادی است که دل در گرو پیشرفت کشور، تلاش و کوشش برای رفع معضلات، مشکلات و نقاط ضعف دارند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول سه سال خدمت خود چیزی از تلاش و مجاهدت فروگذار نکرد، افزود: حق کسی که ۴۰ سال در سنگرهای مختلف به این نظام خدمت کرد، رسیدن به بالاترین درجه یعنی «شهادت» است؛ بی‌شک این ضایعه دردناک برای ملت ما سخت است، اما امیدواریم افرادی که در این نظام خدمت می‌کنند، همین مسیر را ادامه می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌رغم این ضایعه امیدوارم تقدیر الهی برای ملت ایران خیر رقم بخورد و جبران آن با اقدامات خوب دولت‌مردان آینده انجام شود و تسکینی بر دل‌های غم‌دیده باشد؛ برای ایشان آرزوی علو درجات را دارم و امیدوارم با شهدا و امام رضا (ع) محشور و ماجور باشند.

نورصالحی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی یک مدیر جهادی بود، کسی که قالب‌های متداول را کنار گذاشت و دولت را مستقیم به صحنه مشکلات و جای‌جای کشور برد و در مواجهه رودر رو به حل و فصل مشکلات می‌پرداخت.

کد خبر 755250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.