«شهادت» پاداش خدمت خالصانه آیت‌الله رئیسی بود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی از لحظه آغاز خدمت، با تلاش خستگی‌ناپذیر و کار ۲۴ ساعته از شمال به جنوب و شرق به غرب خدمتگزاری می‌کرد و «شهادت» پاداش خدمت خالصانه ایشان بود که دریافت کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهادت رئیس‌جمهور که حین انجام وظیفه با اخلاص و خستگی‌ناپذیر همراه با گروه دیگری از خدمتگزاران در روزی که ایشان افتخار خادمی حضرت امام رضا (ع) را داشت، تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه کشور ما زیاد شاهد حوادث این چنینی بوده است و این موضوع نشان از آن دارد که ملت ما با این حوادث بزرگ شده و برای ادامه راه و انجام کارهای بهتر و بیشتر تجربه به دست آورده است، افزود: ضمن اینکه از این موضوع بسیار متاسف و متالم هستیم، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «مردم نگران نباشند اختلالی در امور کشور به وجود نخواهد آمد» خوش به سعادت کسانی که توفیق شهادت داشتند و سرنوشت زندگی خود را با شهادت خاتمه دادند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم تمام خادمان کشور توفیق خدمتگزاری بیشتر به مردم را داشته باشند، تصریح کرد: به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.

قربانی ادامه داد: به تمام ملت ایران تسلیت می‌گوئیم؛ بی‌شک همه از این پیشامد غمگین هستند، چراکه فرزندان خدمتگزاری را از دست دادند که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند این اتفاق بیفتد.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی از لحظه آغاز خدمت، با تلاش خستگی‌ناپذیر و کار ۲۴ ساعته از شمال به جنوب و شرق به غرب خدمتگزاری می‌کرد، حتی گاهی ساعت یک بامداد از مأموریت بازگشته بود و هفت صبح همان روز جای دیگری مأموریت خود را انجام می‌داد و «شهادت» پاداش خدمت خالصانه بود که دریافت کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم خداوند به همه مردم کشورمان به ویژه خانواده داغ‌دار این عزیزان صبر و شکیبایی عطا کند.

کد خبر 755208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.