الگوی جدید چند خانواری پروژه‌های مسکن ملی در حال طراحی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: الگوی جدید چند خانواری پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز از سوی مهندسان اداره کل راه و شهرسازی استان در دست طراحی است.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مجموعه استانی حل مشکلات مربوط به پروژه‌های مسکن ملی و تحویل هرچه زودتر آن‌ها به متقاضیان است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای تأمین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان با تلاش مضاعف در حال انجام است، اضافه کرد: در این حوزه نیازمند هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی هستیم، هرچند این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها با تمام توان وارد عمل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: الگوی جدید چند خانواری پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز از سوی مهندسان اداره کل راه و شهرسازی استان در دست طراحی است.

قزوینیان با اشاره به اینکه این پروژه عظیم در زمان بسیار کوتاهی به‌صورت فشرده برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: حجم کار سنگین است و مشکلات خاص خود را نیز دارد، پس باید در این راستا باید همه ارکان دولت، بانک‌ها و مردم دست‌به‌دست هم دهند تا نهضت ملی مسکن به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: طبق تقسیم‌بندی وزارت‌خانه در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است که عملیات اجرایی آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

قزوینیان با بیان اینکه استاندار زنجان و معاون عمرانی استاندار به جد پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها هستند، اضافه کرد: رصد این واحدها از سوی مجموعه استانی به‌صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با همراهی نماینده عالی دولت در استان زنجان پای کار هستند تا هر چه سریع‌تر برای متقاضیان جامانده، زمین لازم تأمین شود.

کد خبر 754802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.