ماجرای مفقودشدن تجهیزات هیئت تیراندازی بابل چه بود؟

رئیس هیئت تیراندازی مازندران از ماجرای مفقود شدن تجهیزات این هیئت به دنبال تغییرات مدیریتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهروز اسکندرنیا، امروز_دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تغییر رئیس هیئت بابل که حدود ۱۴ سال بر مسند کار بود، متأسفانه او شبانه به سالن این هیئت ورود و ۳۰ نوع سلاح و تجهیزات تیراندازی را از این مجموعه خارج کرد.

وی افزود: در پی دستبرد به بیت‌المال در هیئت تیراندازی اقدامات قانونی انجام شده است و از طریق مقامات انتظامی، قضائی و امنیتی پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران با تاکید بر اینکه ورزش تیراندازی جزو محدود ورزش‌هایی است که با سلاح سروکار دارد، اظهار داشت: این مساله خودش یک فضای امنیتی برای این رشته ایجاد کرده است و در این زمینه خیلی باید مراقبت بود.

اسکندرنیا با بیان اینکه اقدام متولی سابق هیئت تیراندازی بابل یک نوع بی‌اخلاقی در حوزه ورزش است، عنوان کرد: مسئولان ارشد شهرستان بابل در جریان مساله هستند و تلاش می‌کنیم آنچه که متعلق به بیت‌المال و تیراندازی است، بدون هیچ کم و کاستی عودت داده شود.

وی با اشاره به اینکه شاهد مقاومت در تغییرات رؤسای هیئت‌های شهرستانی هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم در انتصاب‌ها از همه استعدادها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، رئیس هیئت تیراندازی استان مازندران در یازدهم اردیبهشت سال‌جاری طی حکمی «حسین عبدالهی بیشه» را به‌عنوان سرپرست هیئت تیراندازی شهرستان بابل منصوب کرد.

کد خبر 753177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.