آثار برگزیده جشنواره سراسری «هنرشهر» به نمایشگاه کاشان رسید

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان طی فراخوانی از بین ۹۴۶ اثر رسیده، از هنرمندان سراسر کشور انتخاب و گزینش شده است در خانه تاریخی طباطبایی کاشان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان طی فراخوانی از بین ۹۴۶ اثر رسیده، از هنرمندان سراسر کشور انتخاب و گزینش شده است در خانه تاریخی طباطبایی کاشان گشایش یافت.

این نمایشگاه با ارائه ۴۰ اثر منتخب از دیدگاه داوران و اعضای ستاد جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، نقاشی، طراحی پوستر و گرافیک و عکاسی در دو بخش اصلی و دانش‌آموزی با حضور عضو شورای اسلامی شهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و معلمان با همراهی دانش‌آموزان و هنرمندان شرکت کننده در خانه تاریخی طباطبایی افتتاح شد.

پسماند و بازیافت، ترافیک و حمل‌ونقل عمومی، محیط زیست و بحران آلودگی هوا، ایمنی و آتش‌نشانی، معماری ایرانی اسلامی و اخلاق شهروندی، موضوع آثار ارائه شده در این جشنواره است که تا روز سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در این بنای تاریخی پذیرای بازدیدکنندگان است.

نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» کاشان که با همکاری اداره آموزش و پرورش، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حال اجرا است طی مراسمی همراه با تقدیر از برگزیدگان چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت ساعت ۸:۰۰ در فرهنگ‌سرای مهر واقع در بلوار شهیدان خاندایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 753123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.