لزوم تشکیل کمیته حقوقی در حوزه حمل‌ونقل بار کشور

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل بار شهرداری‌های کشور با اشاره به برگزاری نشست مجمع حمل‌ونقل بار شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی اصفهان گفت: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه تشکیل یک کمیته حقوقی از افراد دارای اشراف حقوقی به قانون و مقررات حوزه حمل‌ونقل بار است.

محمدحسین سیف‌سادات در حاشیه نشست مجمع حمل‌ونقل بار شهرداران کلان‌شهرهای ایران که به میزبانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان از دیرباز پیشران در حوزه حمل‌ونقل بار کشور بوده است و با توجه به اقدامات مناسب و رو به رشد این سازمان در سال ۱۴۰۲، آن را به‌عنوان سازمان بار شاخص در کشور معرفی کردیم.

وی افزود: هم‌اکنون پس از بازدید از پروژه‌ها و فعالیت‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان از این تصمیم خرسند هستیم و امیدواریم سایر شهرها و استان‌های همجوار بتوانند موضوع حمل بار خود را به‌خوبی پیش ببرند.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل بار شهرداری‌های کشور با اشاره به نخستین نشست مجمع حمل‌ونقل بار شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی اصفهان تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این جلسات این است که موضوع نظام مسائل مرتبط با حوزه بار را بیش از پیش مطرح و برنامه تحولی موضوعات حمل بار در شهرهای سطح کشور را داشته باشیم.

سیف‌سادات خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه تشکیل یک کمیته حقوقی از افراد دارای اشراف حقوقی به قانون و مقررات حوزه حمل‌ونقل بار است.

وی با بیان اینکه اولین مصوبه کاری این کمیته بررسی شد که موضوع اختلاف نظر صدور مجوز فعالیت حمل‌ونقل کالا و بار فی‌مابین شهرداری‌ها و اتحادیه‌های صنفی است، گفت: آن چیزی که قانون‌گذار به درستی به آن اشاره کرده است، در این کمیته حقوقی بررسی و برای تمام شهرهای کشور ارسال خواهد شد تا اکثریت شهرهای کشور بتوانند از جمع‌بندی این کمیته حقوقی استفاده لازم را ببرند، امیدواریم برگزاری چنین جلساتی فتح بابی برای ایجاد فصل جدیدی از فعالیت‌های مرتبط به حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری در کشور باشد.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور مدیران سازمان‌های مدیریت حمل‌ونقل بار، بار و مسافر کلان‌شهرهای اصفهان، شیراز، بندرعباس، اهواز، ارومیه، تهران، اراک، همدان، کرمان، تبریز، کرج، قم، قزوین، کرمانشاه، اردبیل و یزد برگزار شد.

کد خبر 753118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.