همسر و دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی زینت فراجا هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همسر و دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان به عنوان زینت فراجا یاد کرد و گفت: آن‌ها به خوبی راه پرافتخار همسر و پدر خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان که در حسینیه محمدرسول الله برگزار شد، اظهار داشت: حضور در مجموعه فراجا و عضو این خانواده بودن افتخار بزرگی است که نصیب من و همه همکاران پرتلاشم شده است.

وی افزود: امروز بسیار خوشحال هستم که در لباس مقدس پلیس می‌توانم به مردم شهر و دیار خود و دیگر هموطنان خدمتی ارائه کنم، خدمتی که قطعاً رضایت خداوند متعال را نیز به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم خانواده‌های کارکنان فراجا در موفقیت‌ها، خاطرنشان کرد: نقش همسران و فرزندان آن‌ها بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و قطعاً موفقیتی جز با همراهی و پشتیبانی آنها حاصل نمی‌شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: در این میان می‌توان همسران و دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی را زینت مجموعه فراجا دانست که با قدرت راه پرافتخار همسر و پدر خود را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به مصیبت سنگینی که بر دل‌های همسران و فرزندان شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان وجود دارد، گفت: همه ما مسئولان و حتی کارکنان انتظامی استان وظیفه داریم با تمام توان در راستای رفع مشکلات آن‌ها و برداشتن باری از روی دوششان تلاش کنیم.

رئیس پلیس کرمانشاه خدمت به خانواده شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان را یک وظیفه دانست و افزود: من در قبال تک تک این عزیزان احساس مسئولیت کنم و تلاش می‌کنم خدمتگزار خوبی برای آن‌ها باشم.

کد خبر 752980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.