حس انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال پیدا کند

استاندار خراسان جنوبی گفت: جهان‌بینی و حس انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در دیدار فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و مسئول بسیج سازندگی استان که در محل ساختمان بسیج سازندگی به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد، اظهار کرد: مردمی بودن، خاکی بودن، انقلابی بودن، جهادی بودن، کار شبانه‌روزی، وقت گذاشتن، توقع نداشتن و مخلصانه کار کردن را از ویژگی‌های نیروی بسیج سازندگی است.

وی افزود: این ویژگی‌ها سبب شده است نیروهای بسیج مخلصانه و بدون هیچ توقعی در راستای خدمت به مردم پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تزریق نگاه انقلابی به دستگاه‌های دولتی متذکر شد: جهان‌بینی و حس انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال پیدا کند و انتقال این حس و ویژگی‌ها به دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مدیران در کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی به مردم مؤثر است.

وی حضور نیروهای بسیجی و جهادی در مناطق دورافتاده و محروم را قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: کارهای اثرگذار بسیج در مناطق دورافتاده و مرزی در سطح کشور به‌ویژه در خراسان جنوبی ارزشمند و قابل توجه است.

قناعت متذکر شد: نیروهای بسیجی بر اساس اعتقاد و باور دینی و انقلابی خود به دنبال انجام کار و خدمت به مردم هستند، در حالی که اغلب مدیران، کار را طبق وظیفه اداری و تکلیفی که بر عهده دارند، انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: اعتقاد قلبی نیروهای بسیجی به خدمت به مردم موجب شده است که کارهایی که انجام می‌دهند، برکت و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

کد خبر 752953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.