ترکیب استقلال مقابل فولاد (احتمالی)

تیم فوتبال استقلال تهران در بیست‌وهفتمین بازی لیگ برتر عصر امروز میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان عصر امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

به‌دنبال این جدال حساس، ترکیب احتمالی و مدنظر جواد نکونام برای تقابل استقلال در برابر فولاد خوزستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌ایم؛

کاپیتان طبق معمول درون قفس‌توری

سیدحسین حسینی که به‌جز یک بازی که به‌علت حکم کمیته انضباطی از همراهی تیم خود محروم شده بود در همه بازی‌های این فصل استقلال حضور ثابت داشته امروز نیز از ابتدا برای آبی‌ها به میدان می‌رود و امیدوار است تا پس از عملکرد خوب در برابر ذوب‌آهن، یک مرتبه دیگر دروازه آبی‌های پایتخت را بسته نگه دارد و به رقابت خود در جدول بهترین گلرهای لیگ با حسین پورحمیدی ادامه دهد.

خط‌دفاعی استقلال بدون روزبه چشمی و صالح حردانی

جواد نکونام برای این بازی روزبه چشمی و صالح حردانی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، به‌همین علت دو مدافع دیگر را در خط‌دفاعی چهارنفره تیم خود بازی خواهد داد، بنابراین به‌جز رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند که در ترکیب ابتدایی استقلال همچون هفته‌های گذشته قرار خواهند گرفت، آرمین سهرابیان به‌همراه میلاد شیخ‌فخرالدینی در ترکیب ثابت استقلال در برابر فولاد خوزستان قرار خواهند گرفت و ابوالفضل جلالی هم در سمت چپ خواهد ایستاد.

میانه‌میدان بدون مهندس در اختیار استقلال

مصدومیت مهدی مهدی‌پور موجب شد تا استقلال مجبور به تغییر آرایش خود در زمین مسابقه شود؛ موضوعی که البته از همان بازی‌های هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم آغاز شده بود اما آسیب‌دیدگی هافبک اصفهانی در آن مسابقه، دست نکونام را خالی‌تر از قبل کرد. در غیاب مهدی‌پور، نکونام این فرصت در اختیار زبیر نیک‌نفس قرار داد تا در مرکز میدان برای تیمش بازی کند. در کنار وی نیز، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم که امروز مأموریت سختی برای تقابل با هافبک‌های حریف دارد. جلوتر از این دو بازیکن، جلال‌الدین ماشاریپوف بازی خواهد کرد که پس از تغییر پستش عملکرد بهتری داشت و هفته گذشته هم یک گل دیدنی مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر رساند.

تداوم زوج مهرداد - گوستاوو در خط‌حمله

گوستاوو بلانکو که یک مهاجم بلند قامت آرژانتینی است و گل‌های حساسی را در بازی‌های اخیر برای استقلالی‌ها به ثمر رسانده است، امروز نیز امید اصلی گلزنی تیمش به‌شمار می‌رود. در کنار وی همچنین مهرداد محمدی حضور خواهد داشت و باید دید روند خوب مهاجم خارجی آبی‌های پایتخت در برابر مدافعان فولاد خوزستان که فصل بسیار بدی را پشت‌سر گذاشته‌اند تداوم خواهد داشت یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، میلاد شیخ‌فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

کد خبر 752590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.