۶ نفر در رابطه با آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

رئیس حوزه قضائی بخش بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن شش نفر در رابطه با موضوع آتش‌سوزی در انبار ضایعات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، معین افشاری اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، بلافاصله قاضی عظیمی، رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی بروات و معاون اینجانب در محل حادثه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی هیچ گونه آسیب انسانی در پی نداشت و صرفاً خسارت وارده مالی بوده است، افزود: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شده است و شش متهم تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

رئیس حوزه قضائی بخش بروات با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در دست تحقیق و نیازمند کار کارشناسی و بررسی بیشتر است، تصریح کرد: با ورود دستگاه قضائی و همت مسئولان ارگ و کارخانه مدیران خودرو و اقدام به موقع و همه‌جانبه از سوی مأموران آتش‌نشانی از شهرهای مجاور آتش سریعاً مهار و از سرایت به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

وی خطاب به مدیران کارخانه‌ها و تولیدی‌ها گفت: باید مسئولان کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی نکات ایمنی و تأمین امنیت کامل محیط کار را مورد توجه قرار دهند تا از بروز حوادث ناگوار مشابه پیشگیری شود.

افشاری هشدار داد: در صورت محرز شدن قصور و کوتاهی در وقوع این حادثه، با مدیران و کارکنانی که مرتکب ترک فعل شده باشند، برخورد قضائی خواهد شد.

کد خبر 752571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.