معرفی رویدادهای چهارمین روز از نمایشگاه کتاب تهران

برنامه‌ و نشست‌های چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ساعات برنامه‌های امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ و اسامی مهمانان به شرح زیر اعلام شد.

نشست کتاب و شیوه‌های انتقال پیام دینی در عرصه بین‌الملل و آئین رونمایی کتاب «ارتباط مؤثر و انتقال پیام دینی» با حضور توفیق اسداف (مدیرگروه مطالعات دینی جامعةالمصطفی)، محمدباقر مهدوی (استاد دانشگاه جامعةالمصطفی)، رضا آذریان (معاون پژوهش مجتمع حکمت و مطالعات ادیان) و مصطفی نوبخت (مدیر مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی و دبیر نشست) به‌عنوان نخستین نشست سرای ملل از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در دومین نشست آئین رونمایی کتاب «آشپزخانه ترکیه» و اشتراکات فرهنگ غذایی ایران و ترکیه با حضور عارف بیلگین (هیئت علمی دانشگاه ساکاریااوموت باشار (معاون فرهنگی سفیر ترکیه در ایران و دبیری نازیلا جوادپور (مدیر آژانس سلجوق) از ساعت ۱۴ تا ۱۵.۳۰ برگزار می‌شود.

نشست راهبردهای تقویت روابط فرهنگی ایران و شبه‌قاره هند، با حضور منوچهر متکی (نماینده مجلس شورای اسلامی)، مهدی نبی‌زاده (سفیر سابق ایران در هند)، محمدحسین کریمی (رایزن علمی سابق ایران در هند)، حسین دیوسالار (مشاور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 752398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.