حریق مغازه موتورسیکلت در خیابان سروش / آتش‌سوزی در ساختمان ۳ طبقه و سوختگی یک نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق مغازه موتورسیکلت در خیابان سروش و آتش‌سوزی در ساختمان سه طبقه و سوختگی یک نفر خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حریق مغازه موتورسیکلت در مجاورت مغازه لاستیک فروشی واقع در خیابان سروش ساعت ۱۰:۲۵ امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی ۱۱۵ اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی و خودروهای مربوطه از هفت ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه افزود: این حریق، گستردگی بالایی داشت و از سرایت حریق به مغازه‌ای مجاور جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان تصریح کرد: همزمان با اتمام اطفای حریق و آغاز عملیات‌های ایمن‌سازی، حریق طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه در محدوده بلوار ایمان نیز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

شریعتی با اشاره به اینکه طبق اعلام سایر افراد، نفراتی در این ساختمان محبوس شده بودند، ادامه داد: از گسترش حریق به دیگر طبقات این ساختمان جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی درحال جست‌وجوی افراد محبوس شده هستند، گفت: مردی ۷۰ ساله در پی این حادثه دچار سوختگی و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 752200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.